2024 рік, 81 ст. Список використаних джерел містить 48 найменувань. У роботі вміщено 7 таблиць, 22 рисунки
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ
1.1 Загальна характеристика поняття «мерчандайзинг» та його сутність
1.2 Мерчандайзинг в умовах аптеки
1.3 Мерчандайзинг як метод просування дієтичних добавок
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1 Дослідження вподобань відвідувачів аптечних закладів
2.2 Порівняння типів просування різних торгових марок дієтичних добавок
2.3 Порівняльне дослідження дизайну упаковок дієтичних добавок та їх привабливості
РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЇХ ОБГОВОРЕННЯ
3.1 Аналіз методів просування дієтичних добавок в умовах аптеки
3.2 Рекомендації щодо покращення методів просування дієтичних добавок
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.