2023 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. Робота включає 10 таблиць, 2 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ
1.1. Концепція мережевого маркетингу
1.2. Історія виникнення мережевого маркетингу.
1.3 Недоліки та переваги системи мережевого маркетингу
Розділ 2 . АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ДП «ЕЙВОН КОСМЕТІКС ЮКРЕЙН »
2.1 Аналіз внутрішнього середовища
2.2 Аналіз конкурентноспроможності на косметичному ринку ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн»
2.3 SWOT- аналіз та визначення основних напрямків діяльності підприємства
Розділ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ОБРАНОГО ПІДПРИЄМСТВА.
3.1. Використання інтернет-комунікацій
3.2. Стан мережевої економіки до і під час кризового період
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.