2022 рік, 59 ст. Список використаних джерел містить 56найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків та 5 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА
1.1. Поняття реклами та її значення у впливі на споживача
1.2. Цілі, функції, види реклами та основні підходи до її створення
1.3. Методи впливу реклами на споживача
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА
2.1. Сучасний стан розвитку рекламного ринку та його правового регулювання
2.2. Рекламний контент у впливі на споживача
2.3. Пропозиції щодо удосконалення психологічного впливу реклами на споживача
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.