Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 500 грн

Механізм психологічного впливу реклами на споживача

В наявності
1 500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
59

2022 рік, 59 ст. Список використаних джерел містить 56найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків та 5 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА      

1.1. Поняття реклами та її значення у впливі на споживача                                                     

1.2. Цілі, функції, види реклами та основні підходи до її створення                                                                 

1.3. Методи впливу реклами на споживача

Висновки до розділу 1                                            

РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА                 

2.1. Сучасний стан розвитку рекламного ринку та його правового регулювання                                                                                                        

2.2. Рекламний контент у впливі на споживача                            

2.3. Пропозиції щодо удосконалення психологічного впливу реклами на споживача

Висновки до розділу 2                                                                                 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ           

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
59

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net