2024 рік, 80 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 28 таблиць, 11 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ
1.1 Сутність та принципи масштабування бізнесу
1.2 Сучасний стан та тенденції розвитку міжнародних ринків
1.3 Ризики та виклики масштабування на міжнародних ринках
Висновок до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНИХ РИНКІВ В ПРОЦЕСІ МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ
2.1 Аналіз міжнародних стандартів продукції
2.2 Аналіз правових та політичних аспектів міжнародних ринків
2.3 Дослідження культурного аспекту при виході на міжнародні ринки
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
3.1 Розробка маркетингової стратегії підприємства на міжнародному ринку
3.2 Пропозиції щодо вдосконалення експортної діяльності
3.3 Етичні аспекти діяльності підприємства у міжнародному контексті
Висновок до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.