Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Маркетингове дослідження брендів в управлінні споживчою лояльністю

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
90

2023 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 56 найменувань. У роботі вміщено 7 рисунків та 24 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ БРЕНДІВ В УПРАВЛІННІ СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ

1.1 Сутність, роль та типи маркетингових досліджень

1.2 Методика проведення маркетингових досліджень брендів

1.3 Система управління лояльністю споживачів до брендів

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АТ «ОЩАДБАНК»

2.1 Аналітика господарської та маркетингової діяльності АТ «Ощадбанк»

2.2 Діагностика бізнес-середовища підприємства

2.3 Аналіз ефективності управління споживчою лояльністю АТ «Ощадбанк»

РОЗДІЛ 3. Маркетингові дослідження та формування системи лояльності споживачів  АТ «ОЩАДБАНК» 

3.1 План та етапи проведення маркетингових досліджень в системі підприємство-клієнтська лояльність до бренду

3.2 Формування системи лояльності споживачів  АТ «ОЩАДБАНК» 

3.3 Оцінка економічної ефективності системи лояльності споживачів  АТ «ОЩАДБАНК»

ВИСНОВКИ

ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
90

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися