2023 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 56 найменувань. У роботі вміщено 7 рисунків та 24 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ БРЕНДІВ В УПРАВЛІННІ СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ
1.1 Сутність, роль та типи маркетингових досліджень
1.2 Методика проведення маркетингових досліджень брендів
1.3 Система управління лояльністю споживачів до брендів
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АТ «ОЩАДБАНК»
2.1 Аналітика господарської та маркетингової діяльності АТ «Ощадбанк»
2.2 Діагностика бізнес-середовища підприємства
2.3 Аналіз ефективності управління споживчою лояльністю АТ «Ощадбанк»
РОЗДІЛ 3. Маркетингові дослідження та формування системи лояльності споживачів АТ «ОЩАДБАНК»
3.1 План та етапи проведення маркетингових досліджень в системі підприємство-клієнтська лояльність до бренду
3.2 Формування системи лояльності споживачів АТ «ОЩАДБАНК»
3.3 Оцінка економічної ефективності системи лояльності споживачів АТ «ОЩАДБАНК»
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.