Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

Маркетингова стратегія міжнародної компанії на європейському ринку за матеріалами ТОВ «TOMARI SRL», м. Рим, Італія

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
85
Унікальність роботи
95%

2025 рік, 85 сторінок, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 49 найменувань

Відео-огляд роботи

ЗМІСТ

ВСТУП 

РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО ТА КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ  КОМПАНІЇ TOMARI SRL 

1.1. Оцінка фінансово-економічного стану та розвитку компанії 

1.2. Дослідження особливостей корпоративного менеджменту компанії 

Висновки до Розділу 1 

РОЗДІЛ 2. ГЛОБАЛЬНИЙ  АНАЛІЗ  ТЕНДЕНЦІЙ ГАЛУЗІ ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ 

2.1. Дослідження стану та особливостей глобального ринку швидкого харчування 

2.2. Аналіз та оцінка маркетингової стратегії компанії TOMARI SRL на ринку швидкого харчування 

Висновки до Розділу 2 

РОЗДІЛ 3 СТРАТЕГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОСИЛЕННЯ НА РИНКУ ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ TOMARI SRL 

3.1. Організаційно-економічне забезпечення впровадження бізнес-моделі 

3.2. Розрахунок та оцінка ефективності запропонованих заходів 

Висновки до Розділу 3 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
85
Унікальність роботи
95%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net