2023 рік, 81 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. Робота включає 5 рисунків, 14 таблиць
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методичні засади дослідження маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет
1.1. Сутність інтернет-маркетингу та особливості використання Інтернету у маркетинговій діяльності підприємства
1.2. Напрямки маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет
1.3. Методи та інструменти сучасного Інтернет-маркетингу
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Дослідження маркетингової діяльності ТОВ «ЛЕГО Україна» в мережі Інтернет
2.1. Маркетингова характеристика ТОВ «ЛЕГО Україна»
2.2. Особливості використання мережі Інтернет в маркетинговій діяльності ТОВ «ЛЕГО Україна»
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Розроблення заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ЛЕГО Україна» в мережі Інтернет
3.1. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ЛЕГО Україна»
3.2. Обґрунтування креативної стратегії інтернет-маркетингу ТОВ «ЛЕГО Україна»
3.3. Вплив запропонованого заходу на основні показники роботи ТОВ «ЛЕГО Україна»
Висновки до розділу 3
Висновки
Список використаної літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.