В наявності
800 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
53
2023 рік, 53 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. Робота включає 6 рисунків, 9 таблиць.
ЗМІСТ
Розділ 1. Теоретичні основи реалізації стратегій міжнародного маркетингу
1.1 Сутність поняття, роль та функції міжнародного маркетингу
1.2 Види стратегій міжнародного маркетингу
2.1 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Керамейя»
2.2.Аналіз формування та впровадження стратегій маркетингу в ТОВ «Керамейя»
2.3. Аналіз проблем та перспектив формування та впровадження стратегій маркетингу в ТОВ «Керамейя»
Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
53
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.