2023 рік, 43 ст. Список використаних джерел містить 19 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки та 2 таблиці
ЗМІСТ
АНОТАЦІЯ
STRESZCZENIE
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТА ОСОБЛИВОСТІ КРЕАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ…
1.1. Суть і необхідність креативної маркетингової стратегії у розвитку підприємства готельно-ресторанного бізнесу
1.2. Типи маркетингових досліджень для формування креативної маркетингової політики
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ТА АНАЛІЗ КРЕАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «LVIV CROISSANTS»
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ресторанного господарства України
2.2. Характеристика діяльності та фінансово-економічний стан ТОВ «Lviv Croissants»
2.3. Оцінка креативної маркетингової політики ТОВ «Lviv Croissants»
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КРЕАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «LVIV CROISSANTS»
3.1. Основні напрямки креативної маркетингової політики у розвитку готельно-ресторанного бізнесу
3.2. Забезпечення електронного маркетингу в процесі підвищення результатів діяльності ТОВ «Lviv Croissants» у соціальних мережах
ВИСНОВКИ
БІБЛІОГРАФІЯ
СПИСОК ГРАФІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.