Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2013
Кількість сторінок
110

2013 рік, 110 ст. Список використаних джерел містить 95 найменувань. У роботі вміщено 23 таблиці

ЗМІСТ

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ. 3

ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА.. 7

1.1. Концептуальні підходи до визначення сутності конкурентоспроможності продукції підприємства. 7

1.2. Стратегії конкурентних переваг як фактор забезпечення конкурентоспроможності продукції 14

1.3. Методика оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства. 21

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПрАТ «КИЇВСТАР». 28

2.1. Загальна конкурентоспроможність підприємства в галузі 28

2.2. Аналіз стратегії забезпечення конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Київстар». 36

2.3. Оцінка конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Київстар». 42

РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПрАТ «КИЇВСТАР». 56

3.1. Напрямки підвищення конкурентоспроможності продукції 56

3.2. Розробка і впровадження ефективної стратегії по забезпеченню конкурентоспроможності продукції 67

ВИСНОВКИ.. 76

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 81

ДОДАТКИ   92

Детальна інформація
Рік виконання
2013
Кількість сторінок
110

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися