2025 рік, 96 сторінки, 80% унікальності. Список використаних джерел містить 62 найменування. У роботі вміщено 10 таблиць, 4 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЯК ЧИННИКА ВИНИКНЕННЯ КОГНІТИВНИХ ВИКРИВЛЕНЬ
1.1. Проблема когнітивних викривлень у науковій літературі
1.2. Особливості пізнавальної активності здобувачів вищої освіти
1.3. Специфіка когнітивних викривлень здобувачів вищої освіти
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЯК ЧИННИКА ВИНИКНЕННЯ КОГНІТИВНИХ ВИКРИВЛЕНЬ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
2.1. Організація та методика дослідження пізнавальної активності як чинника виникнення когнітивних викривлень у здобувачів вищої освіти
2.2.Аналіз результатів дослідження пізнавальної активності як чинника виникнення когнітивних викривлень у здобувачів вищої освіти
2.3.Специфіка зв’язку пізнавальної активності і когнітивних викривлень у здобувачів вищої освіти
2.4. Програма формування адекватної пізнавальної активності у здобувачів вищої освіти
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.