2025 рік, 50 сторінок, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 45 найменувань. У роботі вміщено 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ формування усної іншомовної компетентності в говорінні учнів СШ
1.1. Англомовна компетентність у говорінні: складові та вимоги для СШ
1.2. Методичні підходи до навчання говоріння на уроках англійської мови учнів СШ
1.3. Психолого-педагогічні особливості учнів СШ
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ та прийомів НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
2.1. Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови
2.1.1. Поняття інтерактивних методів навчання та їх значення для навчання АМ в СШ
2.1.2. Принципи організації інтерактивного навчання на уроках англійської мови
2.2. Класифікація інтерактивних методів навчання
2.2.1. Методи, орієнтовані на розвиток говоріння в парах і групах (рольові ігри, діалоги)
2.2.2. Методи, що стимулюють критичне мислення (дискусії, мозковий штурм)
2.2.3. Методи навчання через проєкти та співпрацю (групові презентації, створення постерів)
2.3. Приклади інтерактивних видів роботи для учнів середнього етапу
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ для формування іншомовної К в говорінні учнів СШ
3.1. Дослідження впливу інтерактивних методів на розвиток говоріння
3.2. Рекомендації для вчителів англійської мови для ефективного формування іншомовної компетентності в говорінні
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.