2022 рік,80 ст. Список використаних джерел містить 59 найменувань. Робота включає 9 рисунків, 8 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
1.1. Економічні особливості планування туристичного бізнесу
1.3 Роль іміджу туристичної організації в просуванні туристичного продукту
РОЗДІЛ 2. СТАН ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Стан розвитку ресурсів туристичного ринку
2.2. Основні фактори розвитку організаційно-культурних ресурсів в туристичному підприємстві
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ РЕСУРСІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «JOIN UP»
3.1. Критеріальний підхід оцінювання розвитку дозвілля в туристичному бізнесі
3.2. Стан розвитку організаційно-культурних ресурсів туристичного підприємства
3.3. Фактори механізму розвитку дозвільних факторів туристичного бізнесу
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.