Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Іміджева політика підприємства на ринку туристичних послуг

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
80

2022 рік,80 ст. Список використаних джерел містить 59 найменувань. Робота включає 9 рисунків, 8 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ

1.1. Економічні особливості планування туристичного бізнесу

1.2. Фактори розвитку організаційно-культурних ресурсів туристичного бізнесу в глобальному конкурентному середовищі

1.3 Роль іміджу туристичної організації в просуванні туристичного продукту

РОЗДІЛ 2. СТАН ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

2.1. Стан розвитку ресурсів туристичного ринку

2.2. Основні фактори розвитку організаційно-культурних ресурсів в туристичному підприємстві

2.3. Оцінка впливу розвитку організаційно-культурних заходів на ключові економічні показники туристичного підприємства

РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ РЕСУРСІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «JOIN UP»

3.1. Критеріальний підхід оцінювання розвитку дозвілля в туристичному бізнесі

3.2. Стан розвитку організаційно-культурних ресурсів туристичного підприємства

3.3. Фактори механізму розвитку дозвільних факторів туристичного бізнесу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
80

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net