2023 рік, 78 ст. Список використаних джерел містить 43 найменування. Робота включає 6 рисунків, 5 додатків.
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕННОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ ПІД ВПЛИВОМ УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
1.1 Загальні вимоги до занять фізичною культурою та проблеми їх виконання для учнів 5–6 класів
1.2 Роль педагогічних ресурсів у фізичному вихованні учнів 5–6 класів
1.3 Фізичний розвиток дітей віком 10–12 років
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1 Методи дослідження
2.1.1 Теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури
2.2.1 Метод анкетувань
2.2.2 Метод математичної статистики
2.2.3 Педагогічне спостереження
РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕННОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ
3.1 Опис групи досліджуваних та етапи дослідження фізичного розвитку та фізичної підготовки учнів 5–6 класів
3.2 Інтерпретація результатів анкетування серед учнів 5–6 класів «Здоров’я дітей – особистісно-соціальна цінність»
3.3. Результати тестової оцінки фізичних якостей учнів 5–6 класів та їх інтерпретація
3.4 Рекомендації щодо фізичного розвитку та фізичної підготовки учнів 5–6 класів на уроках фізичної культури
Висновок до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.