2023 рік, 54 ст. Список використаних джерел містить 35 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО- МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1 Використання сувенірної продукції в туристичній діяльності: духовна, культурна, естетична функція сувенірів
1.2 Сувенірні ринки як атракція сфери обслуговування
РОЗДІЛ ІІ ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ СУВЕНІРНИХ РИНКІВ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
2.1 Значення сувенірного брендингу в розвитку туризму за кордоном
РОЗДІЛ III МІСЦЕ ТА РОЛЬ ГУЦУЛЬСЬКОЇ СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ
3.1 Гуцульські сувеніри-особливість та різноманітність продукції
3.2 Гуцульські сувенірні ринки: проблеми та перспективи розвитку
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.