2025 рік, 93 сторінки, 80% унікальності. Список використаних джерел містить 48 найменувань. У роботі вміщено 6 таблиць, 24 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
1.1. Виникнення поняття адаптації у вітчизняній та зарубіжній психології
1.2. Гендерні особливості прояву адаптації школярів
1.3. Особливості прояву адаптації учнів в умовах війни
Висновки до 1-го розділу
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ АДАПТАЦІЇ П’ЯТИКЛАСНИКІВ
2.1. Організація та методи дослідження
2.2. Дослідження адаптації учнів до соціального середовища
Висновки до 2-го розділу
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПРОГРАМА АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ
3.1. Основні підходи в корекційній роботі адаптації до навчання п’ятикласників в умовах війни
3.2. Програма корекції адаптації до навчання молодших підлітків у період війни
3.3. Оцінка ефективності впровадженої програми
Висновки до 3-го розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.