Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Формування знань про неживу природу в молодших школярів під час інтегрованих уроків з курсу "Я Досліджую Світ"

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
72
Унікальність роботи
98%

2025 рік, 72 сторінки, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 54 найменування. У роботі вміщено 9 таблиць, 4 рисунки

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО НЕЖИВУ ПРИРОДУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

1.1.   Психолого-педагогічні особливості навчання молодших школярів

1.2.   Роль курсу «Я досліджую світ» у формуванні природничих знань

1.3.   Методологічні основи інтегрованого навчання у початковій школі

Висновки до 1 розділу

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО НЕЖИВУ ПРИРОДУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ З КУРСУ Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

2.1. Дослідження початкового рівня знань учнів про неживу природу (констатувальний експеримент)

2.2. Реалізація інтегрованих уроків у педагогічному експерименті (формувальний експеримент)

2.3. Аналіз результатів впровадження методики інтегрованого навчання

Висновки до 2 розділу.

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ 

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
72
Унікальність роботи
98%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net