2025 рік, 72 сторінки, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 54 найменування. У роботі вміщено 9 таблиць, 4 рисунки
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО НЕЖИВУ ПРИРОДУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1. Психолого-педагогічні особливості навчання молодших школярів
1.2. Роль курсу «Я досліджую світ» у формуванні природничих знань
1.3. Методологічні основи інтегрованого навчання у початковій школі
2.1. Дослідження початкового рівня знань учнів про неживу природу (констатувальний експеримент)
2.2. Реалізація інтегрованих уроків у педагогічному експерименті (формувальний експеримент)
2.3. Аналіз результатів впровадження методики інтегрованого навчання
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.