2023 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 48 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки та 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НАСКРІЗНИХ ВМІНЬ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Вікові особливості молодших школярів в контексті проблеми дослідження
1.2. Класифікація ігор та дидактичні особливості їх використання
1.3. Стан використання настільних ігор у практиці роботи сучасної початкової школи
1.4. Методики діагностування вміння оцінювати ризики та приймати рішення засобом настільної гри
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАСТІЛЬНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ НАСКРІЗНИХ УМІНЬ
2.1. Організація експериментального дослідження
2.2. Аналіз отриманих даних експериментального дослідження та формування рекомендацій для вчителів
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.