2024 рік, 114 ст. Список використаних джерел містить 100 найменувань. У роботі вміщено 7 рисунків та 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи Формування в молодших школярів медіаграмотності
1.1. Поняття, сутність та функції медіаграмотності
1.2. Медіаграмотність як важливий складник інформаційної культури молодшого школяра
1.3. Вікові особливості учнів початкової школи та їх врахування у процесі формування медіаграмотності
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. Експериментальна Методика ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ медіаграмотності
2.1. Педагогічні умови формування медіаграмотності в молодшому шкільному віці
2.2. Організація експериментального дослідження
2.3. Результативність експериментальної методики
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.