2023 рік, 65 ст. Список використаних джерел містить 26 найменувань. У роботі вміщено 10 рисунків та 15 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти формування та розвитку іміджу підприємства
1.1. Сутність іміджу підприємства
1.2. Процес формування та розвитку іміджу підприємства
1.3. Оцінка іміджу підприємства
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
2.1. Аналіз формування та розвиток іміджу світового банківського бренду
2.2. Аналіз банківського іміджу на території України
2.3. Дослідження процесу формування та розвитку іміджу АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІМІДЖУ АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.