Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
55

2024 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 4 таблиці, 17 рисунків

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

1.1. Поняття соціального медіа маркетингу та основні платформи для його реалізації 

1.2. Формування стратегії просування у соціальних мережах

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ДТЕУ

2.1. Характеристика діяльності Державного торговельно-економічного університету

2.2. Аналіз просування освітніх послуг Державного торговельно-економічного університету в соціальних мережах

РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ДТЕУ

3.1.Пропозиції щодо покращення стратегій просування соціальних мереж освітніх постуг ДТЕУ

3.2. Оцінювання ефективності запропонованих заходів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
55

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net