В наявності
600 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
55
2024 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 4 таблиці, 17 рисунків
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
1.1. Поняття соціального медіа маркетингу та основні платформи для його реалізації
1.2. Формування стратегії просування у соціальних мережах
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ДТЕУ
2.1. Характеристика діяльності Державного торговельно-економічного університету
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ДТЕУ
3.1.Пропозиції щодо покращення стратегій просування соціальних мереж освітніх постуг ДТЕУ
Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
55
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.