2023 рік, 75 ст. Список використаних джерел містить 50 найменування. У роботі вміщено 11 рисунків та 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ «SOFT SKILLS» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
1.1. Історія виникнення поняття «soft skills» в освіті
1.2. Педагогічні передумови використання методики «soft skills» на уроках початкової школи
1.3. Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках «Я досліджую світ»
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ «SOFT SKILLS» ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
2.1. Використання кейс-методу на уроках «Я досліджую світ»
2.2. Використання ігрового методу на уроках природничого напрямку щодо формування «м’яких навичок»
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ «SOFT SKILLS» В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НУШ
3.1. Розробки уроків «Я досліджую світ» з використанням інтерактивних технологій
3.2. Шляхи формування «soft skills» на уроках «Я досліджую світ» та аналіз результатів дослідження
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.