2023 рік, 88 ст. Список використаних джерел містить 28 найменування. У роботі вміщено 2 рисунки та 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ САМООРГАНІЗАЦІЙНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
1.1 Поняття самоорганізаційних умінь і навичок
1.2 Способи формування самоорганізаційних умінь і навичок
1.3. Психологічні особливості молодших школярів та їх рахування в процесі формування самоорганізації в умовах дистанційного навчання
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ САМООРГАНІЗАЦІЙНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
2.1. Мета і завдання методики вивчення самоорганізації під час дистанційного навчання
2.2 Методика експериментального дослідження
2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження
Висновки
Список використаної літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.