2023 рік, 102 ст. Список використаних джерел містить 42 найменування. У роботі вміщено 19 рисунків та 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ДІАЛОГОВОГО НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ СТОРІТЕЛІНГУ
1.1. Суть поняття «предметна компетентність»
1.2. Технології діалогового навчання в сучасній освіті
1.3. Метод сторітелінгу як засіб формування предметної компетентності учнів
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ СТОРІТЕЛІНГУ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ З ГЕОГРАФІЇ
2.1 Предметна компетентність учнів з географії та можливості методу сторітелінгу щодо її формування
2.2. Методика застосування сторітелінгу на уроках географії
2.3. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності методу сторітелінгу в процесі вивчення географії
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДУ СТОРІТЕЛІНГУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
3.1. Розробка та впровадження педагогічного експерименту з використанням методу сторітелінгу для формування предметної компетентності учнів з географії
3.2. Опис дидактичних матеріалів та засобів, що використовувалися в експерименті
3.3. Аналіз ефективності методу сторітерінгу та його впливу на формування предметної компетентності учнів з географії
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.