2024 рік, 86 ст. Список використаних джерел містить 90 найменувань. У роботі вміщено 1 таблиця, 6 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1 Психолого-педагогічна характеристика пізнавальної активності молодших школярів
1.2 Лепбук як засіб розвитку пізнавального інтересу дітей молодшого шкільного віку
Висновки до розділу 1
2 ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ЛЕПБУК
2.1 Дослідження актуального стану використання лепбуку у роботі з молодшими школярами
2.2 Експериментальне дослідження ефективності застосування лепбуку у формуванні пізнавальної активності дітей молодшого шкільного віку
2.3 Рекомендації вчителям щодо розвитку пізнавальної активності учнів засобом лепбуку
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.