2024 рік, 70 сторінок, 81% унікальності. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 7 таблиць, 11 рисунків
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ
1.1 Поняття маркетингових комунікацій
1.2 Характеристика складових комплексу маркетингових комунікацій
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
2.1. Маркетингова характеристика АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
2.2. Аналіз маркетингових комунікацій АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
3.1. Основні напрямки удосконалення комплексу маркетингових комунікацій АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
3.2. Оцінювання очікуваних результатів від впровадження заходу
3.3. Вплив запропонованого заходу на основні показники діяльності підприємства
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.