Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

Формування маркетингових комунікацій підприємства

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
70
Унікальність роботи
81%

2024 рік, 70 сторінок, 81% унікальності. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 7 таблиць, 11 рисунків

Відео-огляд роботи

ЗМІСТ

ВСТУП 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ 

1.1 Поняття маркетингових комунікацій 

1.2 Характеристика складових комплексу маркетингових комунікацій 

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 

2.1. Маркетингова характеристика АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 

2.2. Аналіз маркетингових комунікацій АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 

3.1. Основні напрямки удосконалення комплексу маркетингових комунікацій АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 

3.2. Оцінювання очікуваних результатів від впровадження заходу 

3.3. Вплив запропонованого заходу на основні показники діяльності  підприємства 

ВИСНОВКИ 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 

ДОДАТКИ 

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
70
Унікальність роботи
81%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net