2024 рік, 89 ст. Список використаних джерел містить 46 найменувань. У роботі вміщено 4 таблиці, 10 рисунків
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ |
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
1.1. Теоретичний аналіз комунікативної функції у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі |
1.2. Онтогенез формування комунікативної функції |
1.3. Особливості формування передумов комунікації у дітей з розладами аутистичного спектру |
Висновки до розділу 1 |
РОЗДІЛ 2 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОМУНІКАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
2.1. Організація експериментального дослідження комунікативної функції у дітей з розладами аутистичного спектру старшого дошкільного віку |
2.2. Кількісний та якісний аналіз отриманих результатів констатувального експерименту |
2.3. Шляхи оптимізації роботи з формування комунікації у дітей з розладами аутистичного спектру старшого дошкільного віку |
Висновки до розділу 2 |
ВИСНОВКИ |
ДОДАТКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.