2025 рік, 95 ст. 70% унікальності. Список використаних джерел містить 48 найменувань. У роботі вміщено 4 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Теоретичний аспект понять «компетенція» та «компетентність»
1.2. Основні компетентності учнів: класифікація
1.3. Реалізація компетентнісного підходу на уроках української літератури
Висновки до Розділу 1
РОЗДІЛ 2 ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ Г. ТЮТЮННИКА
2.1. Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображених в оповіданні Григора Тютюнника «Дивак» на уроках літератури в 5 класі
2.2. Доля дитини в часи воєнного лихоліття: ідея самопожертви на уроках літератури в 7 класі
2.3. Образ любові як втілення високої християнської цінності на уроках літератури в 11 класі
2.4. Загальні рекомендації щодо запровадження компетентнісного підходу на уроках літератури
Висновки до Розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.