2023 рік, 76 ст. Список використаних джерел містить 24 найменування.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ
1.1. Формування інструментально-виконавських компетентностей як музично-педагогічна проблема
1.2. Загальна характеристика програм із навчання гри на баяні (та інших нормативних документів)
1.3. Узагальнення досвіду навчання гри на баяні учнів дитячих мистецьких шкіл
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У КЛАСІ БАЯНУ
2.1. Зміст і специфіка виконавських навичок гри на баяні
2.2. Особливості навчання гри на баяні учнів різних вікових категорій
2.3. Репертуарна політика вчителя на індивідуальних заняттях у класі баяну
2.4. Методичні рекомендації щодо формування інструментально-виконавських компетентностей учнів мистецьких шкіл у класі баяну
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.