2024 рік, 68 ст. Список використаних джерел містить 53 найменування. У роботі вміщено 2 таблиці, 1 рисунок
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
1.1. Дистанційне навчання як інноваційна модель організації освітнього процесу
1.2. Особливості організації дистанційного навчання в початковій школі
1.3. Шляхи реалізації дистанційного навчання в початковій школі
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
2.1 Передумови впровадження дистанційного навчання у підготовку майбутніх учителів початкової школи
2.2.Професійна готовність як ключовий аспект підготовки майбутніх учителів до впровадження дистанційного навчання
2.3.Обґрунтування педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до організації дистанційного навчання та їх реалізація
2.4. Складові, критерії та показники рівнів підготовленості майбутніх учителів початкової школи до впровадження дистанційного навчання
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.