2025 рік, 90 сторінок. Список використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі вміщено 1 таблицю, 11 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Дефінітивний аналіз поняття «екологічна свідомість»
1.2. Ретроспективний досвід формування екологічної свідомості учнів початкової школи
1.3. Роль ігрової діяльності на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» природничої освітньої галузі
1.4. Діагностика сформованості екологічної свідомості молодших школярів на констатувальному етапі експерименту
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Особливості організації екологічних ігор у роботі з учнями початкової школи
2.2. Гейміфікація уроків природничої освітньої галузі онлайн ресурсами
2.3. Методичний супровід щодо формування у молодших школярів екологічної свідомості в умовах Нової української школи
2.4. Діагностика сформованості екологічної свідомості молодших школярів на підсумковому етапі експерименту
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.