2023 рік, 64 ст. Список використаних джерел містить 65 найменування. У роботі вміщено 2 рисунки та 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДРУЖНІХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ІГОР-ЕСТАФЕТ
1.1. Психолого-педагогічні дослідження з проблеми формування дружніх взаємовідносин у дітей старшого дошкільного віку засобом ігор-естафет
1.2. Дружні взаємовідносини у дітей старшого дошкільного віку: сутнiсть ключового поняття
1.3. Ігри-естафети як засіб формування дружніх взаємовідносин дітей старшого дошкільного віку
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РIВНЯ СФОРМОВАНОСТI ДРУЖНІХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ІГОР-ЕСТАФЕТ
2.1. Характеристика стану сформованостi дружніх взаємовідносин у дітей старшого дошкільного віку засобом ігор-естафет
2.2. Впровадження методики формування дружніх взаємовідносин у дітей старшого дошкільного віку засобом ігор-естафет
2.3. Аналiз ефективності використання ігор-естафет в процесі формування дружніх взаємовідносин у дітей старшого дошкільного віку засобом ігор-естафет
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.