2023 рік, 56 ст. Список використаних джерел містить 42 найменування. Робота включає 4 рисунки, 3 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти формування ділової репутації підприємства на засадах соціальної відповідальності
1.1. Ділова репутація: поняття, сутність та функції
1.2. Основні принципи соціальної відповідальності підприємства
1.2. Соціальна відповідальність підприємства як засіб формування ділової репутації
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. Аналіз ділової репутації ТОВ "ЕПІЦЕНТР К"
2.1. Характеристика досліджуваної компанії
2.2. Оцінка ефективності застосування інструментів формування ділової репутації на засадах соціальної відповідальності на прикладі ТОВ "ЕПІЦЕНТР К"
2.3. Аналіз позитивного впливу соціальної відповідальності на ділову репутацію підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення використання соціальних мереж для формування ділової репутації підприємства
3.1. Формування ефективних стратегій створення ділової репутації
3.2 Рекомендації щодо формування ділової репутації підприємства на засадах соціальної відповідальності
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.