Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Брендінг на підприємстві: формування та забезпечення ефективності використання

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
54

2022 рік, 54 ст. Список використаних джерел містить 52 найменування. У роботі вміщено 26 рисунків та 9 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДИНГА

1.1. Основні визначення брендингу, класифікація, основні моделі

1.2. Історія розвитку та теорія еволюції брендингу

1.3. Сучасні напрямки брендингової політики компаній

1.4. Аналіз брендингу сучасних кавярень                                                  

Висновок до розділу 1                                                                              

РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕРЕЖІ КАВ’ЯРЕНЬ "STARBUCKS"                                        

2.1. Бізнес – ідея проекту "Starbucks"

2.2. Аналіз продуктів і послуг мережі кав'ярень "Starbucks"

2.3. Географія розповсюдження кав'ярень "Starbucks"

2.4. Профіль споживача

2.5. Аналіз P.R. діяльності компанії  "Starbucks"

Висновок до розділу 2

РОЗДІЛ 3. СТВОРЕННЯ ПРОЕКТУ СУЧАСНОЇ КАВ'ЯРНІ

3.1. Створення, опис цілей і планування проекту розробки бренду

3.2. Аналіз поточної ситуації та дослідження ринку

3.3. Методи просування бренду

Висновок до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
54

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися
В наявності
200 грн