2023 рік, 86 ст. У роботі вміщено 4 рисунки та 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИМІРЮВАННЯ В ПЕДАГОГІЦІ ЗВО
1.1 Філософсько-педагогічний аспект проблеми вимірювання
1.2 Вимірювання в системі педагогічної методології
1.2.1 Теоретичний та історичний аспекти вимірювання в системі педагогічної методології
1.2.2 Економічний аспект вимірювання в педагогічній методології
1.3 Системи оцінювання знань
1.4 Мета, структура та характеристика методів педагогічних вимірювань
РОЗДІЛ 2 ТЕСТУВАННЯ, ЯК МЕТОД ПЕДАГОГІЧНОГО ВИМІРЮВАННЯ
2.1 Загальна характеристика методу тестування
2.2 Стандартизація тестів
2.3. Специфікація тестів
РОЗДІЛ 3 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОДУ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
3.1 Тестування в навчально-виховному процесі сучасного ЗВО
3.2 Розробка і впровадження професійно-спрямованих тестів в роботу сучасного ЗВО
3.3 Порівняльний аналіз результатів застосування професійно-спрямованого тестування
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.