Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

Бренд-орієнтована реклама сутність та місце в системі комунікацій бренду

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
70

2024 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 54 найменування. У роботі вміщено 9 рисунків та 4 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ БРЕНД-ОРІЄНТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙ БРЕНДУ 

1.1 Теоретико-методологічні підходи до визначення бренд-орієнтованої реклами

1.2 Функції,види та значення реклами

1.3 Специфіка системи комунікацій бренду

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ БРЕНД-ОРІЄНТОВАНОЇ РЕКЛАМИ БРЕНДУ CHER17    

2.1. Характеристика бренду Cher17

2.2. Особливості бренд-орієнтованої реклами у комунікаційній системі бренду Cher17

2.3. Медійний ефект рекламної кампанії бренду Cher17

РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНД-ОРІЄНТОВАНОЇ РЕКЛАМИ БРЕНДУ CHER 17

3.1 Напрями та методи удосконалення бренд-орієнтованої рекламної діяльності бренду Cher17

3.2 Рекламні інновації для збільшення впізнаваності бренду

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
70

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися