2024 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 54 найменування. У роботі вміщено 9 рисунків та 4 таблиці
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ БРЕНД-ОРІЄНТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙ БРЕНДУ
1.1 Теоретико-методологічні підходи до визначення бренд-орієнтованої реклами
1.2 Функції,види та значення реклами
1.3 Специфіка системи комунікацій бренду
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ БРЕНД-ОРІЄНТОВАНОЇ РЕКЛАМИ БРЕНДУ CHER17
2.1. Характеристика бренду Cher17
2.2. Особливості бренд-орієнтованої реклами у комунікаційній системі бренду Cher17
2.3. Медійний ефект рекламної кампанії бренду Cher17
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНД-ОРІЄНТОВАНОЇ РЕКЛАМИ БРЕНДУ CHER 17
3.1 Напрями та методи удосконалення бренд-орієнтованої рекламної діяльності бренду Cher17
3.2 Рекламні інновації для збільшення впізнаваності бренду
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.