2022 рік, 67 ст. У роботі вміщено 4 рисунки та 12 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ
1.1. Визначення сутності та класифікація банківських послуг
1.2. Історичний аспект розвитку банківських послуг в Україні
1.3 Методичні підходи до аналізу якості та ефективності банківських послуг
2 АНАЛІЗ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В АТ «ОЩАДБАНК»
2.1 Характеристика банківських послуг, що надаються АТ «Ощадбанк»
2.2 Аналіз основних показників діяльності та ефективності банківських послуг АТ «Ощадбанк»
2.3 Вивчення стратегії розвитку банківських послуг в АТ «Ощадбанк»
3 НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В АТ «ОЩАДБАНК»
3.1 Пропозиції щодо вдосконалення та розширення спектра банківських послуг
3.2 Рекомендації щодо підвищення якості обслуговування клієнтів та застосування інноваційних технологій
3.3 Стратегічні напрямки розвитку банківського сектору на прикладі АТ «Ощадбанк»
Висновок
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.