2025 рік, 70 сторінок. 89% унікальності. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 4 таблиці, 1 рисунок
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та роль маркетингу в діяльності підприємства
1.2. Особливості використання інструментів маркетингового комплексу (4Р) у сучасних умовах
1.3. Вплив ринкових умов і конкурентного середовища на маркетингову стратегію підприємства
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД"
2.1. Огляд ринку олії та олійних культур в Україні
2.2. Загальна характеристика підприємства ТОВ "Кернел-Трейд"
2.3. Аналіз маркетингового комплексу ТОВ "Кернел-Трейд"
2.4. Рекомендації щодо вдосконалення елементів комплексу маркетингу ТОВ "Кернел-Трейд"
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.