2023 рік, 53 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 11 таблиць, 9 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ |
1.1. Поняття маркетингового планування на підприємстві 1.2. Основні етапи маркетингового планування на підприємстві |
РОЗДІЛ 2. СТАН ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ У КП «БОРИСЛАВТЕПЛОЕНЕРГО» 2.1 Організаційно-економічна характеристика господарської та маркетингової діяльності КП «Бориславтеплоенерго» 2.2 Дослідження та аналіз управління маркетинговою діяльністю у КП «Бориславтеплоенерго» 2.3 Розробка та впровадження стратегічного плану маркетингової діяльності досліджуваного підприємства |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК БІБЛІОГРАФІЧНИХ ПОСИЛАНЬ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.