2023 рік, 80 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 10 рисунків та 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
1.1 Пізнавальна активність та особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку
1.2. Сутність поняття «цифровий дидактичний контент».
1.3. Змістовий потенціал інформатичної освітньої галузі для використання цифрового дидактичного контенту
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО ДИДАКТИЧНОГО КОНТЕНТУ З ІНФОРМАТИКИ
2.1. Огляд інструментів для створення дидактичного контенту
2.1. Методика роботи з цифровим контентом на уроках інформатики
2.2. Організація та проведення педагогічного експерименту
3 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИБОРУ ІНСТРУМЕНТІВ І ФОРМИ ПРЕДСТАВЛЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ
3.1 Теоретичні основи добору змісту, методів, форм і засобів навчання інформатики
3.2 Використання хмарних сервісів для представлення навчальних завдань з інформатики
3.2.1 Сервіс Socrative
3.2.2 Сервіс Kahoot
3.2.3 Сервіс LearningApps.org
3.3 Використання технології «Перевернутий» клас у роботі вчителя інформатики
Висновки до 3 розділу
4 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ» КЛАС У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
4.1 Застосування технології «Перевернутий» клас у процесі підготовки до уроку
4.2 Аналіз результатів експерименту
Висновок до розділу 4
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.