2024 рік, 54 ст. Унікальність роботи 86%. Список використаних джерел містить 50 найменувань
Перегляньте короткий відеоогляд роботи, натиснувши тут
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЩО ТАКЕ АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТРИГОНОМЕТРІЇ ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ В ТЕОРЕТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ, НОРМАТИВНИХ АКТАХ, НАУКОВИХ ТА ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ПРАЦЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ІНОЗЕМНИХ АВТОРІВ
1.1. Терміни, поняття активізації навчально пізнавальної діяльності учнів в процесі навчання тригонометрії
1.2. Відображення в теоретичних дослідженнях та нормативних документах
1.3. Відображення в наукових та публіцистичних працях вітчизняних та іноземних, європейських та американських авторів
РОЗДІЛ 2. МЕТА АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТРИГОНОМЕТРІЇ
2.1. Головна мета – засвоєння тригонометрії учнями на основі методу активізації навчання для подальшого успішного входження ними в наукові, навчальні та технологічні простори
2.2. Постановка інтересу до навчання, як невід’ємного стрижня активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів
2.3. Вчитель, педагогіка та постановка створення освіченої людини високоінтелектуального типу при вивченні тригонометрії
2.4. Висока педагогічна культура, професіоналізм та інтуїція вчителя при навчанні тригонометрії
2.5. Урок, його центральне місце з активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів та способи його проведення
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ ПРИЙОМИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО - ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ РОЗВ'ЯЗАННІ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.